vineri, 15 iunie 2012

Frenezia-Recenzie

LIV ARE UN SECRET TULBURĂTOR.Când a împlinit treisprezece ani, lui Liv i s-a întâmplat ceva care i-a schimbat complet viaţa. Din acest moment, se simte pierdută…nu se mai regăseşte în nimic. Singurele clipe în care este cu adevărat ea însăşi sunt cele petrecute alături de prietenul ei, Corey, în pădurea din jurul oraşului în care cei doi locuiesc. Dar lucrurile continuă să se complice: în pădure, Liv este urmărită de o femeie misterioasă, un grup de băieţi ciudaţi o pândesc... şi tot aici află de blestemul ce pare că o va bântui pentru totdeauna.


Blestemul care, cu patru ani în urmă, i-a provocat FRENEZIA. Şi care i-o poate provoca din nou, cât de curând…


Sursa


 Mai intai de toate: In sfarsit ceva doar cu varcolaci/e! Desi puutin ciudata...


 Draguta poveste desi m-a enervat faptul ca Liv nu stie ce este, adica Helllooo! pe fata ei scrie varcolac, mi-as fi dat seama de asta si daca nu as fi citit in viata mea carti despre ei, doar din auzite, din legende, din ORICE!


 Imi place  ca este povestita "cu vocea" personajului principal, autoarea a reusit sa creeze o altfel de legatura narator-cititor.


 Hm...nu as putea spune ca am un personaj preferat pentru ca nu prea este detaliata descrierea lor...mentalitatea, asta pentru ca Liv ne spune totul deci nu are de unde sa stie ce gandesc ceilalti, daar Pace pare interesant.


  Un pic de suspans nu strica niciunei povesti, mai ales acesteia,  inca ma intreeb care e faza cu Michael?:)) Daca cineva stie mai multe il rog sa imi explice.


Nota: 3/5.


xoxo Ad


O puteti cumpara de AICI la reducereee!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu