luni, 19 decembrie 2011

Forbidden 2



‘El e!’ am gandit in timp ce se aseza langa mine.
‘El e barbatul de pe alee!’
-Buna! A zis el zambindu-mi.
‘Ce cautai, tu, pe aceeasi alee cu mine?Cum de mergeai asa de repede?De ce ma urmaresti?’ erau doar cateva intrebari ce mi-au trecut fulgerator prin minte.

Trebuia sa ma linistesc, in definitiv mergeam la aceeasi facultate si probabil pe acolo trecea si el in fiecare zi, iar eu sunt o fraiera si am tot felul de inchipuiri.Da! Asta era…imi imaginasem toate astea, ha ha!
-Buna! i-am zis cu un zambet tamp pe fata.
L-am vazut privindu-ma foarte atent, intrebator, cum nimeni altcineva nu ma privise, era de parca voia sa ma absoarba.
‘Gata!Tipul e oficial ciudat!’vocea constiitei se trezise.
-Esti ok?l-am intrebat.
-Ah? A! Da, da! Sigur! Si s-a intors catre profesoara.
In drum spre casa nu imi puteam lua gandul de la el, aveam o multime de intrebari si pe nimeni care sa imi raspunda, o multime de ganduri si pe nimeni caruia sa i le impartasesc fara a parea ca sunt nebuna, dar daca eram?
Am ajuns acasa si m-am aruncat in pat, apoi m-am convins sa imi schimb tinuta, am luat o coala A4 si am scris: “Totul e in imaginatia ta, Sabrina!”, am lipit-o pe unde am apucat si apoi am adormit pe salteaua moale a patului meu cu baldachin. M-am trezit 3 ore mai tarziu.
‘Trebuie sa iesi din casa!’ imi tipa constiita.
Mi-am luat un hanorac si niste pantaloni de catifea albastru-inchis, adidasii cei noi, mi-am prins parul lung si castaniu intr-o coada de cal si am iesit pe usa. Mi-am privit casa de parca acum o vedeam pentru prima oara: nu foarte mare, inghesuita intre altele ce semanau cu ea, o terasa micuta, geamuri mari pana in podea…genul ala de casa ce imbina stilul vechi cu cel nou si evident culorile predominante: alb si albastru, iubesc albastrul.
Am inceput sa alerg pe alee si am continuat asa vreo cinci minute. Cum priveam prin imensele vitrine…l-am vazut! Era el, Caleb Dark! Purta niste pantaloni gri inchis, ghete stil army, tricou alb si o esarfa punk. Nu m-a observat. Am inceput sa il urmez.
‘Ce crezi ca faci?Patetic!’imi reprosa acida constiinta, insa am continuat sa il urmaresc pastrand o distanta considerabila ca sa nu ma observe.
A mers vreo 10 minute pe o strada aglomerata dupa care a cotit brusc pe o alee intunecata si urat mirositoare, cred ca avea o afinitate pentru astfel de locuri.
‘Proasta idee!Nu il urmarii!’ imi zise din nou constiinta (oare numai eu aveam o constiinta care parea sa nu fie a mea? Sunt nebuna si ar trebui sa fiu inchisa intr-un azil impreuna cu oameni care isi leaga periuta de dinti cu siretul si o striga Spike?)
Nu am apucat sa imi raspund la intrebari pentru ca l-am zarit pe Caleb in fata mea, m-am aruncat repede in spatele unei pubele de gunoi (Yai!Ce urat mirosea!) si am asteptat…nici nu stiu ce.El s-a rezemat cu spatele de betonul rece al blocului, astepta…
La un moment dat, un grup de 3 tipi a aparut din capatul stradutei, se cam clatinau, am presupus ca erau beti. Caleb a tresarit si i-a fixat cu privirea, eu m-am ghemuit langa pubela, dar nu mi-am luat ochii de la ei.
M-am uitat inspre Caleb, dar nu mai era, intr-o fractiune de secunda sarise in fata celor trei.
Unul dintre betivi a injurat printre dinti, iar un altul a dat sa il impinga pe Caleb, apoi…nu imi venea sa cred. Caleb a ridicat bratul drept si i-a izbit pe toti trei deodata aruncandu-i in perete.
‘Pleaca de aici, acum!’ imi tipa constiinta. Prea tarziu insa, deja eram paralizata, nu imi simteam nici mainile nici picioarele ci doar continuam sa privesc…Colti, sange, betivii, Caleb, creatura…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu