joi, 16 mai 2013

BBT- McDonaldizarea societatii

969024_242118002597044_133207205_n
*Acest proiect a fost initiat de catre Andra și i-am dat join fara sa stau pe ganduri.
Este vorba despre un Blog book tour foarte dragut, despre o carte interesanta și consta intr-o serie de mini-recenzii facute de niste blogerite cucuiete. So, va invit sa treceti pe la fiecare si sa ”ascultati” ce au de spus.*

Am stiut de cand am citit primele randuri din descrierea cartii “McDonaldizarea societatii” ca imi doresc sa o citesc. Imi parea a fi palpitanta si  asa ca am luat si eu parte la Blog Book Tour-ul organziat pentru aceasta. Si nu m-am inselat… Am citit si am descoperit in aceasta mult prea multe lucruri pe care nu le stiam pana in acel moment si nu am putut sa nu ma intreb cum niciodata nu am realizat ce uneori era atat de vizibil?
Am mentionat cuvantul palpitant pentru ca, da, imi plac la nebunie cartile care iti spun si lucruri care te intriga sau care te fac sa pui mana pe telefon, sa suni cel mai bun prieten si sa ii spui: Bai tu stiai ca…. ?? Si am gasit multe lucruri de genul in McDonaldizarea societatii chiar daca o vedeam la inceput doar o carte destinata celor care studiaza stiintele sociale poate. Asa ca vreau sa va intreb si pe voi…
Stiati cumva ca in America e imposibil sa te departezi mai mult de 107 mile de un restaurant McDonald’s? Cred ca doar cand am citit informatia asta am realizat intr-adevar ce inseamna acest brand la nivel mondial. Dar mai ales m-a facut sa realizez cat de dependenti suntem de acesta…
Stiati ca al doilea cel mai cunoscut personaj printre copii este Ronald McDonald…dupa Mos CraciunJ)??
Stiati ca a doua cea mai tiparita publicatie la nivel mondial dupa biblie este…catalogul Ikea?? Pentru ca da, nu este vorba de McDonald’s neaparat, ci despre tot ceea ce are la baza aceleasi principii…
Mi-a placut, asta este clar. Este o carte care te pune pe ganduri si iti deschide ochii in multe privinte. Asa ca abia astept sa vad ce are de zis cea care urmeaza in acest Blog Book Tour: Irina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu