duminică, 8 iulie 2012

Caderea noptii (Jurnalele Vampirilor: Intoarcerea, vol. 1)-Recenzie




"Elena Gilbert s-a intors din Lumea Cea lalta si trebuie sa invete din nou cum sa traiasca printre oameni. Este aju tata de iubirea vietii ei - vampirul Stefan Salvatore - si bunii sai prieteni - Bonnie, Meredith si Matt.


Dar puterile raului se aduna din nou in Fell’s Church, atrase de darurile acordate Elenei in Viata de Apoi si de sangele ei, care pulseaza cu o forta unica ce o face irezistibila pentru orice vampir.


Stefan este luat de langa Elena, chiar atunci cand are cel mai mult nevoie de el, si ea trebuie sa se intoarca spre fratele acestuia, Damon, pentru ajutor. Insa Damon, intotdeauna vanator, este acum cel vanat..."


 Doar ce am terminat de citit aceasta carte si dupa cum v-am promis revin cu o recenzie.


In primul rand as vrea sa va spun ca inainte sa o cumpar am citit nenumarate recenzii si am dat peste pareri contra, majoritare, as putea spune. Lumea zice ca e plictisitoare si eu cred ca e de la faptul ca are in jur de 600 de pagini, darrrr mie mi-a placut enorm! Si vreau sa spun ca m-a surprins intr-un mod extrem de agreabil prin influentele japoneze, la asta chiar nu ma asteptam! Nici o data nu mi-as fi imaginat ca Jurnalele o sa aiba ceva de genul asta, mi-a placut foarte mult acest aspect!
Asaaa...referitor la actiune, mi-a placut, lumina in care e pusa Elena, neobositul Damon si mereu grijuliul Stefan. Ah...am atatea de zis despre ea incat nu pot spune nimic:)). Deci va las pe voi sa o descoperiti, eu va spun doar ca e superba si merita cumparata!


Nota:5/5


xoxo Ad.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu